čtvrtek 26. července 2012

Knižní typy nejen na léto ..


 Miluji je..

      miluji knihy a většinou mívám rozečtené dva... i tři tituly..

Jednu oddechovku, jednu andělskou ( jak jim říkávám) a jednu kulinářskou.

Momentálně čtu " Není přání jako přání" od Alexandry Potter... ano - oddechovka .-)


Tu si dopřávám při slunných odpoledních, kdy si zalezu na lehátko do stínu vrby, Amir se uvelebí vedle mě do trávy a pobídne mě kývnutím hlavy: " ŠODEJ!"..  Levá ruka svírá knihu, pravá dokud může - šodá jeho záda.  Přestanu. "Jednadvacet" odpočítám a už zaklání hlavu.. jeho výraz mluví za vše..
" NEPŘESTÁVEJ!".. pokračuji, ...obrátím několik stránek a levačka  padne. Je po šodání, Amire. Zaleze si co to jde pod lehátko a silně oddechuje, blízkost paničky mu za to vedro stojí. Brouček.
Z pergoly vyběhne rozespaný Montýnek, rozhlédne se po dvoře, zkontroluje nás, napije se vody z kýblu a vrátí se do chládku.
HUP!.. " No Kucíne!" To jsem se lekla!.. Protáhne se, otře se o mě pak Amira, zapřede, zavrká.. a rozeběhne se do stínu zimostrázů, kde se stočí do klubíčka a usne.
I mně už padá hlava a zavírají se mi oči sluncem. Sorry Alex... ... usínám..


A která je ta kulinářská co mě taaaaaaaaaaak nadchla? .-)



Italští muži vás provedou jednotlivými regiony,  ..
...očima ochutnáte typické pokrmy a dozvíte se i něco navíc .-)


.. někdy je chuť si jen tak listovat časopisy.. , prohlížet obrázky a číst krátké články .-)
i na to jsem připravena
:-)




A hele.. v Glancu je SPECIÁLNÍ ITALSKÉ VYDÁNÍ...
... nejen tato dvoustrana,
ale celý časopis je jen a jen o Itálii, zvycích a umění ŽÍT


Sladký život i vám .-)

Susie

 

1 komentář:

Lennka řekl(a)...

Krása, taky bych se nechala provést Itálií s šarmantním italem :-))

Okomentovat

♥ Děkuji za návštěvu ♥